2024. december 3.
Nem csak csokit veszünk húsvétra

Nem csak csokit veszünk húsvétra

A legtöbben kreatív és társasjátékot, könyvet vagy kifestőt vesznek húsvétra ajándékba a gyerekeknek. 

A húsvét a karácsony után a legkiemelkedőbb időszak a játékkereskedelemben.

A Játékkereskedelmi Kft. kutatása szerint a szülők 30 százaléka 3-5 ezer forintot költ gyermekenként játékra húsvétkor, negyedük költ több mint 5000 forintot, míg a szülők ötöde 2000-3000 forintot szán az ajándékra – írta az MTI. A cég friss kutatásából az is kiderült, hogy a legtöbben kreatív és társasjátékot, illetve könyvet, kifestőt vesznek ajándékba. A vásárlási láz a húsvét előtti héten tetőzik, átlagosan bruttó 8600 forintos online és 5700 forintos áruházi kosárértékkel. Forgalom szempontjából a húsvét az év második legerősebb időszaka, a teljes éves forgalom közel 10 százalékát teszi ki - mondta Gyaraki Dávid, a Regio Játék marketingvezetője.

A Játéksziget bolthálózat tulajdonosa, a Formatex azt közölte, hogy a tavalyi 4,4 milliárd forintos éves forgalmának 15 százaléka esett a húsvéti időszakra. A bolthálózatban a húsvéti vásárlói kosárérték idén 4-5 ezer forint körül alakul, a webshopban pedig átlagosan 9000 forintért vásárolnak. Idén 15-20 százalékkal nagyobb forgalmat várnak a húsvéti időszakban a tavalyihoz képest nagykereskedelmi szinten, a Játéksziget üzleteiben pedig 8 százalékos emelkedésre számítanak 2017 húsvéti időszakához képest - mondta Borhi János, a Formatex ügyvezetője.

Megosztás

Innovációk a por elleni harcban

Trend

Innovációk a por elleni harcban

  • 2024.10.18

Az otthoni takarítás hatékonyságát célzó technológiai innovációk, például az intelligens porszívók és a fejlett szűrőrendszerek, egyre nagyobb szerepet kapnak a por elleni küzdelemben.